Äntligen fredag!

Så va de äntligen fredag..
Igår tog jag en promenad med Marie och hennes dotter Josse, sonen Alex och Jocke, gick en vända på ca 5 km och de va verkligen skönt!

Hade världens migrän, så jag sov inget den här natten så man va rätt slut..

I morse tog vi 5 km rundan igen, snösde satan så ja trodde nästan inte de skulle bli av men när ja hörde en bildörr smälla igen så flög ja upp ur soffan och började klä på Jocke, helt slut sov knappt nåt och lillpysen vaknade 05:45 och med dunkande huvudvärk begav vi oss ut i snöovädret! Skönt med friskluft iaf...
Efter promenaden så åkte vi ner till banken för och fixa lite växel tills i morgon på loppiset.. Efter de till ica och sedan lunch hos Marie :))

Kul och veta att min man är ute på vägarna med sommardäck i de här vädret!! Gick ut för å röka då vi hörde en ambulans, högg i magen på mej då ja tänkte att de kan ju va min som råkat ut för något men inte långt efter så kon han hem... Puuh tack å lov!! Usch!!..

Så nu på kvällskvisten får vi besök och ska ha lite fredagsmys så ha de bra nu allihopa!

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback