Måndag ..

Redan måndag, helgen bara svischade förbi. Men de är ju så, tiden går fort när man har kul :)
Var upp till hemtrakterna och hälsade på efter mötet.
Vi åkte och hämtade Linn på förskolan utan att hon visste om de, gud så glad hon blev när vi hoppade ur bilen när hon såg oss :)) Så kul!!
Sov hos mamma och pappa från fredag till lördag :)

På lärdag åkte vi och lämnade Linn till pappa igen innan vi åkte till Louise och hennes familj där vi skulle övernatta till söndag. Ååh så kul vi hade !! :)
Kollade på mello och film :)
Tack för gott skratt ses snart igen <3<3

Kom hem fixade lite hemma och handlade lite smått och gott :)
Så kom jag på.... Juste. Ska till barnmorskan i morgon!!!
Jaha...
Hade så förbannat ont när ja vaknade i ryggen så tog säkert 10 miniter för mig att komma ner för trappan!! Näe men juste.. Är ju inte så farligt så kanske kan ändå gåå ner till bm?! Usch vad jag är leds på dem som säger : ja men vadå ta taxin ner de kostar bara 200:- tur/retur! Ja men här har du mitt kontonr för över då till mig? Ja har man 1050:-/månaden så är man..... Rik?! Jösses folk har ingen jävla koll på pengar!!
Sympati, vad är de?! Ska sluta ha de ja med för vissa.. Sluta gnäll å håll käften!!!
Ska ner på torsdag nu iallafall så får nog åka in akut igen då.. Återstår att se.

Blää.. Känner att ja ger mig ett tag här nu..

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback