4 veckor kvar :)

Nu längtar man hemskt mycket inför att få träffa lillbebisen som stökat runt i magen nästan nio månader.
Kan inte fatta hur tiden gått så fort.. Tyckte inte de va alltför längesen man började berätta för folk att man väntade ett syskon.. :) Men på ett annat sätt så känns de hemskt längesen ändå.. Vart en jobbig graviditet så kan ju bero på de också..

Håller på att tvätta och diska för fullt här och nyss damsugit nedervåningen så tyckte jag förtjänade en liten paus innan det är dags att moppa golven.. Om inte de får vänta tills i morgon vi får se.. låter som att man knappt gör något här hemma men bara de sakerna blir så tungt och tar sån tid när man inte orlar med samma tempo som förr..:(
Fick sådär ont i magen bara av att damsuga, man blir lätt frustrerad av att inte orka/klara av vissa vardagliga saker man gjorde förr för att man får så förbannat ont..
Och tyvärr finns de såna som tycker "äääh ut och skotta, styrketräna så hjälper de under förlossningen sen, gå långpromenader"!! Kanske ska följa med akut till förlossningen nästa gång jag får sådär sjukligt ont så de kan få höra vad en Läkare säger om detta, sist jag sa att jag storstädat fick jag nästan skäll "du SKA vila!!!" Hmm.. Vissa tror att de kan mer än andra och de stör mig nåt så fruktansvärt, sen när de har lite huvudvärk själv skriver de att ååå de e så synd om mig "buhuuuuuuuh, tår i ögat" haha.. Ja där hör ni hur irriterad man blir på sånt folk. Men skulle nästan önska min migrän istället för denna smärta för den är knappt så man önskar sin allra värsta fiende...
Jaja nog om de..:)

Längtar tills man får pengar nu så man kan komma ut och få kolla på lite kläder till barnen, så kul att uppdatera lite till dem :)

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Vad kul! När ska ni shoppa?:)

Postat av: Heidi

När mammapenningen börjat :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback