Jobbigt ..

Hualigen.. Vill inte direkt vara den som gnällen men just nu finns de inte så mycket att skriva om..

Skulle vart ner till barnmorskan igår för kontroller.. Men mitt magont har nu börjat igen.
Känns nästan som de svider/bränns innanför huden mitt på magen.
Förra gången vi åkte in för det så sa de bara att jag ska viila och ta alvedon, de räcker inte denna gång kan jag säga! :(
Det började igår, så funderade på att åka in men avvaktar Ifall de kanske går över denna gång med! Men icke..

Nu har vi blivit förkyld också till råga på allt.. Haha, vilket vecka va? ;)
Vaknade vid fem och sen dess har jag inte lyckats somna om för har ont än, så ligger nu och kollar på nyhetsmorgon med ett glas juice, enda jag får i mig nu typ. Inne på min fjärde dag utan riktig mat. Vad händer?!

Förhoppningsvis blir de bara bättre nu iallafall, man får se de från den positiva sidan att man snart har en liten bebis här hemma snart :)
Känns lite overkligt än att det kommer en till till familjen :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback