Tillbaka!

Då den andra bloggen bara va skit så ägnar jag hellre min tid av att skriva i den här då man aldrig vet vad de e för folk som kollar in den andra har ja sett...:-/

Sen senast jag skrev här så har de inte hänt så mycket speciellt än att vi åkte på spysjuka, hualigen!
Hann bara hämta Linn så åkte gubben på de så smittades Linn som tur va varade de bara en dag så de va inte så farligt men de vart inge hälsinglands vistelse för våran del så åker upp en annan ggn istället... Så är de.

Idag har vi vart ute å gott i mina "nygamla" skor ja bytte till mej med min svägerska, ett par easytone, kände inte så mycket i benen eller röven än men de tar ju någon dag innan man märker skillnad kanske, så vi får se ;-)

Hälsade på svärmor i helgen då hans mormor och mister är här och hälsar på, dee va längesen de va kul å träffa henne igen :-) Mys mys!

På sisa april åkte vi till Jockes gudföräldrar och fikade och åkte sen till Gysinge och kollade på brasan medans de stora barnen lekte för fullt, alla typ höll andan för hur Jocke skulle reagera på raketerna men han njöt för fulla drag och va väldigt nyfiken på alla färger uppe i himlen, så go!

Lillfräsarn sover en sen middag idag så vi får se hur länge han sover nu.

Jajapp... Så nu är jag aktiv med den här bloggen igen! Vi hörs ;-)

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback