Hualigen vilken dag...

Jocke vaknade vid 03:00 tiden och va alldeles hysterisk.. Inget hjälpte verkligen, efter man stod brevid hans säng och lugnat ner honom en stund så åt han upp vällingen.. Äntligen !!

Vaknade sen igen kring 07:00-07:30 så va de dags att kliva upp.. Kändes som någon stack on ett svärd från nacken upp till toppen av huvudet, AJJ inte migrän.. Igen.

Gick upp och klädde på oss då de va sninkallt här inne, skulle ha eldat igår.. Men pga annat så hanns de inte med..

Gjorde frukost och letade desperat efter alvedon, men utan resultat de va slut ! Skit också! Jaja bara hälla i sig vatten så kanske de går över... Trodde jag just då iaf.

Drack mitt kaffe och gosade men sonen som efter en stund började bli hemskt trött, funderade på och gå ner till affären och köpa alvedon till oss allihop då Jockes tänder spökar så gick ut för att röka och såg då att de spöregnade så nån promenad vart de inte!

Gick upp och fixade med mina kläder och lade sen Jocke som jag då trodde ville sova middag.. Gick ner för att vila men då började han gallskrika så gick upp å där står han upp i sängen, nähääpp... Så de va bara att ta upp han igen.. Ringde Marie som kom hit med ett par alvedon, tack du räddade min dag !! <3

Va här en liten stund och jag bjöd på pannkakor rökte och sen va de dags för dem att åka hem så vid kvart över fyra så somnade äntligen våran son! Puuuhh... Hängde tvätt och städade lite sen va de vila som stod nästa!

Gubben kom hem så stekte resten av pannkakssmeten och sen åkte vi hem till Marie och Stefan å fika lite, mm tacos ;-)
Jocke blev trött så vi åkte hem och han fick gå och lägga sig :-)

Känner mej verkligen inge bra i magen alls nu ikväll, bubblar och känns oroligt, hoppas verkligen verkligen jag inte åker på magsjuka igen nu då vet jag inte vart jag tar vägen!!!!!!! Fyfan säger jag bara alltså !! Finns verkligen inge värre än spysjukan då man varken vet om man ska skita på sej eller spy på toan...

Näe nu skiter ja i de här måste dricka nåt sen ska jag lägga mej i sängen med min underbara man och läsa en bok!

Bilder från förra sommaren.. Myspys!

Permalink Bilder Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Uj jobbigt när de vaknar så tidigt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback