Söndag 22/4

Jahapp, då är söndagen snart slut.
I morse kom Marie, Josse, Alex och Robin över och va redo för en promenad, jag va inte direkt taggad för de men okej då! ;)
Va riktigt skönt och Jocke somna i vagnen men vaknade så fort jag stannade till utanför huset. Pappa gick upp och lade han så han sov nån timme till.
Va alldeles slut i kroppen så vilade lite och såg att klockan va nästan halv ett!! Ojj ska va hos Stefan och Marie om en halvtimme så in i duschen och göra sej i ordning för korvgrillning :)

Va där någon timme sen åkte vi hem r vi såg att Jocke höll på å bli värre med sin feber så fick alvedon och massor av vatten så satt och myste i soffan resten av eftermiddagen så framåt sjutiden så somnade han nästan i mitt knä när ja satt och baddade honom med en fuktig handduk som vi fick av pappa så han bar upp honom och han somnade på stört.. Lill <3-at alldeles rödflammig!

Ikväll blir de inte så mycket mer utan sitter och väntar på att klockan ska bli nio då de börjar en film på 3-an tror ja de va :)

Hoppas ni haft en uunderbar helg för de har jag :-D

Permalink Bilder Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Linda

Kul me bilder:)

Postat av: Heidi

Hihi ja de två i mitten är från när vi va i Tyskland :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback