~ Snart helg ~

God morgon alla !

Har precis ätit frukost och Linn leker inne på sitt rum innan det är dags att höststäda lite :)
Skönt med att det snart är helg igen.
Idag har dagen rätt mycket att erbjuda faktiskt.
Ska börja med att kratta under äppelträ´t där det ligger ca en miljon äpplen, sen klippa gräset där under som jag lovade karln igår att jag skulle göra :)
Sen ska jag och Linn ner i källaren och vika ihop lite bebiskläder och lägga dem i en kartong och packa lite där nere ;)
Så ska jag packa ihop lite här uppe med.. Så man hoppas att dagen går fort och helgen så att det snart blir Måndag :D

Näe ni, dags att ta på sej lite slit och släng kläder och börja lite smått kanske?
Hujj !

14:54
Pust... Nuär krattningen, gräsklippningen, lunchningen klar plus att vi plockade lite bär också som man måste ha med sej, kommer sakna dom lite, hmm kanske finns såna där borta? :)
Ikväll gäller det, hoppas han tar bort annonsen nu :) Håll tummarna !!
Ta och rösta när ni ändå är här inne tycker jag !
Hör av mej senare när jag vet hur allt blir :)

Kram

21:05
Har precis kommit hem efter ha kollat igenom huset och pratat igenom allt, så nu är det bestämt, vi ska flytta dit och DET SKA BLI SÅ UNDERBART att få komma från de här stället och till ett större hus!! :)
Ja ni anar inte vad jag längtar tills man får börja köra lite saker och ställa in..
Kanske får flytta in till veckan om de e så att dom som hyrde de innan har flyttat ut sina saker och städat ur de..:)
Nu ska jag ge Linn en godnatt puss sen ska jag lägga mej framför tv:n min svank tog stryk när jag höll igång så idag :(

Natti !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback