~ Fredag 10/12 ~

Ja nu är de fredag äntligen!
Synd bara att man inte är helt frisk, hostar och snorar men febern verka ha lagt sej lite iallafall men känner mej fortfarande mör i kroppen...
Gick ner och jorde frukost och släppte ut Devil., Så fint väder! :)

Vart inte så mycketgjort på förmiddagen hade knappt någon ork!

På eftermiddagen så kände jag mej lite piggare så jag och Linn gick ner för att påbörja sjömansbiff...Mmm kommer bli gott! :)
När vi stod där och fixade så knackade de på dörren? Grannen?
Va två tanter somstod där, de presenterade sej från djurskyddet?!?!?!?!
De klev in och gav mej ett papper om en anmälan som handlade om mina katter?! Jag har inga katter?!
Läste igenom de och vart fan så förvånad....Hmm...Låter skumt, någon som man pratat med som skickat anmälan....Hmm...

De fick komma in och kolla hur katterna hade de och jag berättade hur de hade de.. Visst, vi ska göra oss av med dem för att jag inte tål dem, men de etyder inte att de inte får komma in! Hmm...

När tanterna gått så satte jag mej och funderade lite, kan ju inte va nån på gatan iaf som sett eller hört något för jag har fan inte behandlat katterna illa! Hmm...
Gubben ringde äntligen upp så jag pratade och berättad för honom o vad som hänt... Och lite till!

När han kom hem så läste han igenom och även han tyckte att de såg konstigt ut och att de är någon som man "känner" som skickat in anmälan på mej som tydligen har något emot mej, hmm ja...
Hmm vore skojsigt att få veta vem fan den personen är... !
Så det om något är väl ändå "falska idioter som ma inte kan lita på" ? Eller har jag då fel....?

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback