~ Fredag ~

Nu är de bara en vecka kvaar sen får man träffa familjen, och så tomten förståss ;)
Sara stannar tills nästa vecka, var sånt oväder så beslöt sej för att stanna kvar, kanske åker me oss upp till Söderhamn på Torsdag:)

Idag ska jag till MVC och läna urinprov, har ju haft såna sammandragningar så ska lämna in få se om de kanske är urinvägsinfektion då de kan vara en biragande orsak till dessa... Hmm...
Sen blir det nog plugga för hela slanten idag så man inte ligger effter så mycket under jul...

Drog iväg till MVC till klockan ett, när vi satt där så ropade hon in ett annat par som satt där? Okej..?
Jag sa till henne att jag har också tid klockan 13:00, så gick hon och kollade med tydlgien hade jag tid 11:45! Näe...BM sa klockan 13:00 till mej men jaja.. de löste sej iaf skulle ju bara lämna in de där röret..

Vart lite plugga idag, sen plocka lite i huset.
Körde in ved så man kunde elda lite :)
Lagade mat, spghetti medköttfärssås och en massa massa vitlök!!!! :D
Så kom jag på....Just ja haha, kaln skulle ju på julbord idag! AVIS!!
Jag vill också men här får man vänta en vecka...Hum...

Sitter och pratar med sötaste mamma på fb-chatten, hon är så söt, haha!
Ska bli så underbart att få träffa dom igen :O)

Vecka 30+6


Sov gott allihopa för de ska jag göra :)

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback