~ Måndag 6/12 ~

Vaknade av världens öronvärk! Aaaaaarrrgggg...... Va ont de gör!! Va e de som händer?!
Gick upp och gjorde i ordning frukost till Linn och hoppades på att de skulle försvinna men de verka den inte vilja.. Åt nån macka själv och gick sen upp för att skölja örat och förbannade mej själv att jag inte kom ihåg att vi skulle köpa tops sist vi handlade!
Vart lite bättre iaf med att skölja det så jag kunde sätta mej och föra över lite musik till mobilen, skulle åka till Rebecka och hennes barn idag och hälsa på då de va ett tag sen Linn lekte med William.

När vi kom dit så möttes man av Rebecka som tyckte att magen sjunkit bra nog sen sist vi träffades..Hmm ja de har den ju...
Satte oss och prata lite och sen kom William hem från skolan, de gick upp på övervåningen på en gång oxh började leka, de hade visst saknat varann såg man ;)

Pratade lite om min oro överhur vi ska lösa de me Linn om hon e hos oss då de e dags. för jag vet att han kommer att komma tidigare än beräknat så vi kom överrens att dom ska ha henne då :) Skönt slipper man tänka på de :)

Drack lite kaffe och åt bullar och pratade lite till sen så va de dags för oss att röra oss hemmåt, har vart borta hela dan och har ju en hund som även vill ut och göra både de ena och de andra :)

Så när vi kom hem så va de de gamla vanliga släppte ut Devil gjorde lite mat :)

Sen när de va dags att lägga oss så kollade vi på transporter <3

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback