~ Myspys lördag ~

Vart inge Örebro idag som planerat, kanske åker i morrn.
Torstens mamma har jobbat alldeles för mycket så orkade inte åka och de förstår man ju, men men kommer andra dagar sen är ju Sara här med så kanske blir efter jul :)

Fick kaffe på sängen i morse av älsklingen <3
Efter kaffet så gick vi ner och jag va tvungen att börja plugga, huuu....Inge kul men de måste göras!
Gjorde klar alla uppgifter förrutom en som jag inte kunde så väntar nu på at Malin (brorsans tjej) ska ringa upp så hon kanske kan hjälpa mej :O)

Då jag vaknat med huvudvärk så drog jag och Sara ner till ica för att hämta ut paketet från party lite, mm fick vänta ca 20 minuter på att hon i kassan höll på och hjälpte en äldre dam men något paket eller va de va.
Bakom oss stod det en karl som började småskratta för att honi kassan inte verkade kunna sitt jobb utan allt tog sin tid, jo visst de kan man ju förstå men kan man inte kanske man kan fixa hjälp :P
Efter en tids väntan så tog hon äntligen emot oss och jag lämnade fram mitt typ 15 år gammla pass som leg, jag har tappat bort de andra tror att de va på Fl första gången vi var där men vet inte...:S
Men de gick! :D

Drog sen till Coop och handlade halstabletter och huvudvärkstabletter, sen vart de av att åka hem och gå igenom paketet..
Och nu sitter Sara här och sjunger nån låt "hacka hacka hål" ! :P

Gjorde potatisgratäng och pannbiff idag mmmmuuummmsss va gott de vart!
Tog de lite lugnt och sen kom det en tjej och hämtade lite ljus..
Efter de så åkte jag och Sara till godisbutiken i Morgongåva och handlade lite godis ;P
Så nu blir det till att sitta hemma och myspysa lite framför tv:n :)

Trävlig helg på er!!

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback