~ Onsdag 8/12 och våran 1 årsdag ~

Tog en bricanyl tablett mot mina sammandragningar igårkväll.. Vilket gjorde att jag inte alls hade så lätt för att somna fast jag var urslut när jag väl kom i säng... :S Så den kommer jag inte att ta en gång till!
När jag gick upp i mose och kollade ut genom fönstret å såg att solen sken kände jag bara....Fan vaskönt att få ha fint väder på sin 1 årsdag med gubben :D:D
Guud vart har tiden tagit vägen?!
Har ju hunnit med så mycket under året..
Flyttat från Bollnäs, från Altuna, gått på dom där jävla socmöterna hit å dit...Ja herregud!

Mätte magen igår och den är nu uppe i 111cm, wow! Att magen ens kan bli så stoor som min e alltså!
Hoppas verkligen att de e som alla säger att den kommer att komma i Januari redan :)

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sara

sv; Tack stumpan! Det betyder väldigt mycket. Du ska veta att jag är så otroligt glad över att jag har just dig. Tack, raring! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback