~ Sammandragningarna fortsätter.. ~

Är en hemsk aktiv snubbe jag har i magen, höll igång så hemskt så jag vaknade :)
Ska bli skoj och se hur han kommer vara när han kommer ut, för jag känner på mej att de kommer att bli före den 16/2-2011 iaf.. Men bara han kommer efter nyår så :)

Gjorde i ordning frukost och slängde på lite ved i pannan så golven blir varma..
Funderade sen på vad man skulle hitta på denna dag..Hmm inte lätt! Vill inte va ute så mycket med Linn heller, börjar bli bättre med hostan nu.

Slog på en pippifilm åt henne och kollade lite i mina studieplaneringar.. Jadu...
Nån CSN får ja iaf inte, fattar inte varför min studievägledare sitter och säger att jag ska ha rätt till de nu sen när man skickat iväg ansökan å pratat med CSn så får man iaf avslag :/ Å inte får man tag i henne heller...Skumt.

Linn fick öppna kalendern idag, hade cisst missat 2 dagar hon har ju två stycken å den ena låg inne på hennes rum, va en kalender med lego i, så hon fick sitta i våran säng och öppna dem och bygga ihop legot, de uppskattades:D

Sen kom gubben hem och de va dags att åka och handla..
Köpte lite blöjor och nappar och våtservetter, ifall att :) Kan ju va bra att ha nerpackat ifall de kanske händer nåntning snart..

Så när vi kom hem så gjorde vi nattmacka och pratade lite med Linn..
Sen la vi oss och kollade på byggfällan, vilka jävla nötter de finns, man slutar aldrig förvånas!

Natti!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback