~ Tisdag 21/12 ~



Åkte till läkaren idag för att kolla halsen
, nu får de faktiskt va nog nu ska jag veta vad det är för fel!
Hade tid klockan 09:00.
Fick göra halsprov och stick i fingret men som visade sej inte vara någonting.. Bara någon bakterie som inte ville försvinna.
Läkaren tittade även på mina utslag i ansiktet så jag fick salvor och penicillin mot halsen som jag ska käka i 10 dagar, sweet! Men sjukt skönt att bli av med de här sen!

När jag kom hem så var det bara att sätta sej och plugga.. Fick faktiskt rätt mycket gjort så inte så mycket kvar nu ska göra resten i morgon.
När jag stod och gjorde mat lite senare så kom värken tillbaka, hmm fast nu högg de bara till iaf..
Ska nu börja skriva upp alla värkar få se hur ofta de kommer, har inte känt nå mer sen dess men kvällen är ju inte slut ännu!

Gubben ringde och sa att även han vvar på väg till läkaren med sin arm, hade blivit värre med den nu.
Ja...Bäst för honom att ta de lugnt om han inte vill pensioneras vid 26 ås ålder säger jag!
Så...Hmm...Hur ska de då gå.... ? Jaja...
Han fick sluta tidigare och ska inte jobba nå mer innan jul, ja skönt med lite långhelg iaf så man kan förbereda lite inför julen :) MYYS!!!

Nu ska vi ner snart till ica och handla lite, MMMM GLASS!!!!:D:D


Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback