~ Torsdag 9/12 ~

Klockan ringde 7:30....Gääääääsp...
Dags att gå upp och göra frukost, gick in till Linn och konstigt nog fick ja väcka henne :-O
Åtlite frukost och tog de lugnt sen ta bussen till Uppsala för att träffa Maira.
Efter en timmes bussfärd så va vi äntligen framme och där står Maira och väntar på oss, gick direkt till ett fik och tog en kopp kaffe och bytte julklappar, hmm undra va de kan va för nå? :) Men men den får vänta :P

Gick sen och kollade i affärer efter lite julklappar, ja nu skulle de inte sitt fel me ett par miljoner att shoppa för, va ett tag sen...
Efter nån timme på stan så började ja få sammandragningar och ont i ryggen så vi gick till mc donalds å käkade lite och vilade benen, de e ju ändå lite man går å bär på...

Gick in på H&M och kollade lite så hittade jag en hatt där till Linn som va så söt, ville verkligen köpa den till henne.. Så kom de fram en dam och började prata me henne och klappade sen mej på magen och sa: Ja de e ju inte så långt kvar här nu va, ska ni få en liten bebis.. Hmm, kändes lite lustigt :O Svaret hon fick av Linn va: Näe, de e faktiskt en stor bubbla där inne! HAHAHAHHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!

När klockan närmade sej 13:00 så va de dags att gå till bussen/tåget igen, Maira skulle hämta sin dotter på dagis, va fort tiden gått!
Efter ha sagt hej då så gick vi mot bussen, fick vänta ett litet tag men sen kom den och tack och lov höll på och frysa häcken av oss.

Gick sen igenom posten när vi kom hem.
Hade fått från polisen, ja så med min vanliga tur så hade de lagt ner ärendet om att kränka folk.
Så nu ska jag ringa polisen ev. i morrn och säga att eftersom de är lagligt att lägga upp personer på nätet och sedaan namnge dem så ska jag göra likadant med poliskärringen som kade ner skiten! Lova..

Mot kvällningen så kände jag att jag började bli mer och mer svag i kroppen, gjorde lite pannkakor och åt ett par stycken men sen vart de sängen för min del, Linn och Torsten lade sej också där ett tag och kollade på barnprogram sen va de dags för Linn att duscha, aaaajjjjj vilken foglossnig jag fick! Fy satan nu får denna graviditet gå över!!!

När vi lagt Linn så vart de duschen för mej me sen sägen på en gång, fan känner att jag börjar få feber, skaka i hela kroppen och ont i halsen, har faktiskt aldrig haft så ont i halsen nångång om jag ska vara ärlig!
Hostan börjar bli värre...
När jag skulle gå på toa så fick jag sån foglossning att jag ens kunde gå, gubben fick hjälpa mej att komma i säng!
Känns nu som att jag kan göra vad som helst för att få ut bebis så man slipper den här smärtan!!!

Tog en alvedon och lyckades sen somna.....ZzzZZzzzzz...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback