~ Tosdag 14/12 ~

Vakna strax efter 09:00
Kollade en stund på tv innan jag gick ner och tog en kopp kaffe så kom Sara ner :)
Gubben skulle ha jobbat men han har fått min förkylning så han vart hemma idag och fick åka till läkaren.
Åkte med till Enköping och gick lite på stan medans han va hos läkaren, gic på H&M och Sara hittade en skitsöt body 3-pack till lillbebben som hon köpte, tack så mycket <3<3<3

Gick sen och käkade på en pizzeria, mm skulle bli gott med en kebabrulle änner jag!
satt där ett bra tag och väntade och till slut kom våran mat... Tackar!:O
Satt där och åt och vart mer å mer besviken på maten, Sara tog en kebabtallrik å ja kebabrulle, enda ingdridiensen va, kebab och gräs...Jag fick en tomatskiva och Sara två...Där äter vi inte igen!!
När vi nästan aätit klart och Sara skulle ta en sista tugga så hittar hon ett HÅRSTRÅ i maten HAHAHAHAHHAHAAHHAHAAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! Kunde fa inte hålla mej å hon nästan skre k att vi skulle gå ut därfrån och jag försökte skratta men hostade mest, fan va kul de såg ut!

Åkte hem sen och nu sitter vi här :P

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra

Hahaha, fy f*n vad vidrigt :S.



Tack, lite kul att din dotter heter Linn, det ville jag att Lea skulle heta men vi lottade eftersom vi inte kunde komma överrens. Nu försöker jag få karln att gå med på Linn om vi får en till tjej, men han tjatar om en William :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback