~ Städdag idag ~

Efter frukost så fick jag en energikick och tänkte att jag skulle passa på och städa, Devil hade väckt mej ett X antal gånger i natt, vette fan va de e för fel men fattar inte hur jag kan va så pigg, men bra är väl de!?
Städade hela undervåningen så tar övervåningen i morrn när Torsten kan vara ute med Linn lite..
Så mannen i mitt liv kommer bli glatt överraskad när han får se hur duktig man vart idag :D
Tänt pannan, städat och moppat golven, smyckat huset med en massaprydnadssaker (ljus å så), lagat mat och tagit reda på tvätten och disken :D Känns så bra att man börjat få tillbaka lite av energin man vart av med när man vart gravid!

Funderar på om man ska ta utomhus idag eller om jag ska låta de vänta tills måndag? Hmm...Svårt val, men de får bli på måndag!
Ja...Idag harde inte hänt så mycket än de faktiskt, fundera på om man ska åka ner till byn och kolla om de finns såna där hållare till gardinstänger så man får gardiner i köket också, ser ut som om de bor nå tattare här!
Ja... De får bli så :O)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback