~ Fredag 1 oktober ~

Vaknade som vanligt när gubben åkte till jobbet.. Börja bli tröttsamt, men rätt bra ändå å vakna sådär så man får in en rutin till bebben kommer ut, fast somnade om och vaknade dock några timmar senare... 10:30 typ...
Åkte ner till ica och hämta ut min bok som kommit så nu är de bara att plugga på så mycket som jag redan ligger efter så de blir nog inte så mycket helg för mej inte...
Gick bättre än förväntat att plugga och det börjar bli lite roligt, ska fortsätta i morron igen..

Nu börjar jag faktiskt bli lite trött på att va gravid, har inte fått njuta så mycket av graviditeten har fått så många biverkningar så de e inte klokt!

* Illamående * Överkänslig mot typ allt (allergi) * Humörsvängningar * Trötthet * Sömnproblem * Svartsjuka * Klåda * Foglossning

Ja, jag tror att de va "allt"... Så roligt är de inte längre så nu vill jag att bebisen får komma ut så de här slutar å man kan få njuta av de lilla livet istället...
Kände faktiskt bebisens sparkar för första gången utanpå magen igårkväll och Torsten vart helförtjust och ville känna på den hela tiden :) Kändes så mysigt men idag har jag inte känt något alls, förrutom att den sparkat på kissblåsan :P

Näe, nu har ja suttit så mycket vid datan så jag tror att jag ska gå å ta mej en varm dusch så att de slutar klia på mej en liten stund iaf ..

Chiao !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback