~ Lördag 23/10 ~

Japp då har man gått in i vecka 23.
Känns helt underbart men blrjar bli lite trött på nästäppan nu och klådanman har... :/

När jag vaknade i morse och kollade ut så va de alldeles vitt ute, hade inte sovit så många timmar i natt så va inte helt närvarande... Hua. Iskallt i huset vade också så när man steg upp för att gå på toa så kan ja lova att man vakna till liv:P
Va hos Kristoffer igår för han fyllde år och åt smörgåstårta, MMMMMM GOOOTTT!!!
Va en del hundar där så ja fick svårt att andas vilket gjorde att de börja spänna nå hemskt i magen så vi fick lov att åka hem :( Tråkigt nog...

Låg och latade oss en stund i sängen innan vi tog oss i kragen och gick upp och gjorde i ordning varma mackor, eller ja, gubben gjorde de haha! <3
Sen gick han ut och började med bilarna... Och jag... Jam va gjorde jag... Gick upp och vilade lite tror ja...:P

Senare på dan så åkte vi hem till Jimmy och Madde, slkulle svetsa dit avgasröret liteprovisoriskt så man kan åka lite med turbobilen iaf :)
Ska byta avgasrör helt nästa vecka när alla saker kommit hem, så kanske man får lite mer kraft i den också, de gillar vi!
På vägen hem stannade vi på coop och köpte varma mackor och Gott & Blandat påse XD, så nu sitter jag här i sängen och smaskar i mej godit och bloggar.. Hehe..

Så nu ska jag nog ta och ösa upp ett riktigt varmt och skönt bad och bara njuta!

Ha de gott!



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback