~ Måndag den 4/10 ~

Ja, nu är de måndag igen och dags att skaffa fram nya tag :)
Skrev inget igår för att den dagen bara var en ren katastrof som egentligen inte skulle vara..
Hämtade Linn och pratade med hennes pappa ang att hon ska vara här två veckor, känns såå skönt att man kan komma överrens så :)

Kvällen till söndagen så kom Gesa och Henkan hit, han skulle kolla på min data va de kunde va för fel på den å om de va nå virus som angripit den.
Tydligen så va de så att hela datan kraschat å måste lämnas in, han e i vanliga fall skitduktig på datorer men de här gick inte å fixa, typiskt!
Så idag tog gubben me sej datan när han åkte till jobbet för att svänga in till en affär här i Heby som kanske kan fixa den åt mej...

Tänkte att ja kanske ska hoppa av skolan för att ja ligger efter så hemskt, måste ju ha en webcam och headset för att ha den muntliga redovisningen med min lärare, men så ringde jag idag och prata me dom.
Inte ligger jag efter e, snarare att ja ligger före :) Så de kändes riktigt skönt att veta att man för en gångs skull ligger före i kurserna :)

Appropå inget så kommer de hit nån ikväll å ska kolla på turbobilen och kanske ev köpa den :( Snyft.. Vet att de behövs men de känns inte så jävla kul, hade ju hellre fått sålt den blåa... Bläää...
Men nu ska jag plugga lite i förhoppning att jag kanske får tillbaka min data ikväll :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback