~ Nu ska de bli ändring i vardagen! ~

Efter n sömnlös natt med huvudvärk så har jag kommit fram till att de ska bli ändring i vardagen.
Måste komma på nåt att göra om dagarna så man inte e så förbannat rastlös och deppad när karln kommer hem.
Hmm...Men vad ska man hitta på? Måste komma fram till ett mål.. Återstå att se vad man kommer fram till.
Men pluggandet fortsätter jag med, tills jag får reda på om jag kommer få pengar eller inte.. Hoppas!

Fundera på om man ska ha en liten städdag idag, men först måste ja ner till apoteket och köpa alvedon, känns som huvudvärken är tillbaka.. Säkert för att de ösregnar ute..

I magen är de fullt ös, i natt kände jag hur han hade fått hicka, va så gulligt! Hick hick..
Inne i vecka 22+3 och känns verkligen som tiden går framåt nu..
Ska skriva ner lite saker att köpa till den lille innan den kommer ut, enda viktiga vi har kvar e väl i stort sett vagnen men de har vi ju ett litettag kvar att välja ut en :) Har hittat en men den kostade fan över 5000:-, å de e verkligen en sån som jag vill ha, kanske kommer ut på blocket om man väntar ett tag till ;)
Nä, nu ska jag ta tag i husarbete här..!

Städade övervåningen iaf så den skiner;P
Orkade inte göra så mycket mer när jag har sån huvudvärk som jag har.. Måste vara de här vädret som gör att den kommer å inte vill lämna mitt huve..Eller så är de för att ja inte ätit riktigt på några dagar?
Får ta resten i morrn..
Väntar på läkarjounal från Bollnäs som jag ska ta och skicka in till csn, för att få beviljat pengar för att ja pluggar, hoppas de kommer nu i dagarna så man har de gjort iaf, känns som att de e så mycket som ska göras hela tiden..

Gubben kom hem vid 5 tiden så då åt vi lite och sen åkte vi till konsum och köpte mina alvedon, när ja kom in i affären så halka ja till så ja skrek rakt ut, de va faktiskt mindre kul (pinsamt)! Men de gick bra iaf, haha.
Alvedonen gjorde inte så mycket verkan tog 2 och så lade vi oss i sängen och gubben spela poker på datan och ja kolla på nå tv program som gick... Kommer inte ens ihåg va de va för nåt...

Klockan 21:00 var det desperate housewifes :), de gillar vi.
Kollade lite på de sen var de dags att säga god natt.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback