~ Onsdag 13/10 ~

Igår så åkte jag och Linn till Rebecka och fikade lite och Linn fick leka lite med William, de hade visst saknat varann ;)
Va där i stort sett hela dagen..
Bebisen har nu börjat sparka uppe i magen, istället för längst ner i kaggen så de e så mysigt ! Fast... Han får gärna komma ut nu!
Låg och tröck igår mot...rövva så de kändes inte bra alls, men iddag är de bättre och jag hoppas inte att de händer idag igen...

När vi kom hem från Rebecka så kolla ja posten och där låg de ett brev från net on net, jag har fåttmin data!
Gubben kom hem så vi åkte och hämta ut den på en gång, den va sååå söt!
Så liten, tror den e mindre än den jag hade förr, lite svårt att vänja sej vid tangenterna bara allt sitter så nära..

Idagska vi åka till Madde och Ronja och lilla Fred :)

När vi kom till Madde så va Emilia där, vi fika lite å barnen lekte.
Va där i stort sett hela dagen, så när de va dags att åka hem så fick vi två säckar med kläder efter Petra och hennes kille, stort tack :)
När vi kom hem så kollade ja igenom kläderna och de va riktigt fina kläder, nästan allt passa utom en kjol som va lite för lång. ;)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback