~ Onsdag 6/10 ~

Jaha, så har man kommit till den dan man blivit 1 år äldre.. Inge kul å fylla år nu e..
Måste tacka för alla gratulationer man fått iaf :)

Rebecka kom på en fika i morse, hade med sej en jättefin blomma och kanelbullar :D
Fundera på om man kanske ska åka dit på fredag och fixa turbobilen om karln tillåter och har TID, kanske ska iväg å fixa med kompisens garage? Hmm... Nå man får reda på snart... Annars åker ja dit å fixar den själv. Hum.
Efter att Rebecka åkt så for vi till byn och handla lite och gick in på dataaffären för att se hur de går me min data, men de verka inte gå så bra.
Han sa att de ser inte ljust ut för min data, suck..Kommer bli dyrt de hära låter de som! :(
Han skulle höra av sej till Torsten senare under dagen för att berätta hur mycke de kommer gå på å fixa den, få se om de ens e värt att hämta ut den...? :( Återstår att se..

Inte så fint väder ute idag, jag som tänkte tvätta bilen men ingen ide de eller när de snart kommer att regna som de ser ut :P

Nu så har Torsten pratat med gubban, och det är hårdisken som har pajjat!
Kommer kosta oss 1500:- att laga den och jag vet inte ens om det är värt att laga den om jag nu ska betala henne 2000:- å de tänker jag verkligen inte göra då tänker ja ta tillbaka pengarna så får hon nog hämta ut den och göra vad hon vill med den sen.
Försöker nu att få tag i henne som jag köpte den av men hoppet är då fan förjäves nu nu väntar jag på att hon ska SVARA i den jävla telefon, Torsten väntar på att jag ska ringa honom ang hur fan vi ska göra med datan och gubben väntar i sin tur på att Torsten ska ringa honom om vad han ska göra om han ska laga den eller inte.
Så alla väntar nu på att hon ska svara har skickat typ 3-4 sms och ringt men trycker bara bort mej å har stängt av telefon nu så nu står alla och vet varken ut eller in pga henne!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback