~ Regnig Torsdag ~

Jag som tänkte tvätta bilen idag med schampoo å allt, men de sköter regnet så bra så :P
Sitter å kollar ut genom fönstret nu å ser skatorna som äter sönder våra soppåsar i tunnan, sopgubbjävlarna tömde den inte för att den stod åt fel håll så nu får vi börja lagra sopor i pannrummet så länge, jävla idioter.
I Altuna stod den som den ska men när man ställer den så här så skiter de i att tämma den, jävla nollor! Torsten ska ringa å klaga lite idag.. Skulle ja också vilja göra...

Idag får jag förhoppningsvis tillbaka min data.. Hoppas iaf...
Drog ner till byn för att köpa gräddfil så passade på att stanna till vid mvc de ska ha öppet mån-tors och fre så de passade ju perfekt men de va inte en jävel när man kom in där...? Hmm...
Jaja...

Funderar på vad man ska göra för mat om man ska göra tacogratäng eller lasagne.. Kan tänka mej att tacogratäng står högst på listan idag ;)

15:12
Vart tacogratäng, men den vart så rinnig så man kan egentligen kalla den för... Tacosoppa...
Siiter och väntar på att gubben ska komma hem få se om han har min dator med sej... Hoppas !
Linn har klagat ett par dagar nu att hon har ont i hela kroppen och känner sej sjuk och vill åka till läkaren, så idag tog vi tag i saken och åkte dit, men när vi väl satt och pratade med sköterskan så visade de sej att Linn inte alls hade ont, uppmärksamhet?
Så vi fick åka hem igen..
Ska fixa och trixa lite här hemma nu så att tiden går fortare..

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback