~ Söndag 31/10 ~

Gick upp strax efter 08:00, dags att hämta Linn :)
Klädde på oss och satte oss i bilen, brrr kallt!
När vi va halvvägs så sluta allt fungera i bilen, igen...
Fick lov att stanna och fixa till felet, kommer nu inte ihåg va de va för fel. Längtar så tills vi skaffar ny bil, å inte ska de va volvo iaf!

När vi väl kom fram till Gävlebro så stog Linn och hennes pappa där.
Han hoppade ur bilen, själv.
Jag tänkte bara: Nu kommer det!
Och ja, som jag trodde hela tiden. Det har inte gett sej än!
När vi pratat klart så kom Linn urbilen, såg på henne att de va inte som de skulle. Va liksom inte Linn som hoppade urbilen utan en förstörd liten tjej, tänkte för mej själv. Va fan har de gjort me MIN dotter?!?!?!?!
Satte oss i bilen och började sakta rulla hemmåt, Linn satt bara tyst i baksätet och sa knappt nånting de första milen.
Åkte till Sala och kollade om expert hade öppet, men med min tur så va de naturligvis stängt!

Åkte hem och va hemma en liten stund innan vi kom överrens om att åka till Johan och Rebecka så Linn fick leka av sej, äntligen hon börjar bli sej själv igen!
När vi kom fram till Rebecka så satte vi oss och fikade, och då kom de fram... Linn berättadeför alla där va pappa och den där linda sagt till henne. Jisses... Då förstod ja me att hon va som hon va!
De gick ut och lekte lite innan de va dags att åka hem.

När vi kom hem så fick Linn bada, för de hade hon inte fått gjort hos pappa...?
Efter badet fick hon sätta sej en stund för att torka i våran säng inlindad i badrocken, såg så mysigt ut så jakröp ner med henne där och myste lite.
Så började hon berätta vad pappa och den där linda tutat i henne, hon ska börja gråta varje gång vi ska hämta henne i Gävle för att hennes pappa inte vill att hon ska vara här, jisses säger jag bara!
Striden har börjat igen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback