~ Torsdag 21/10 ~

Tog mej en liten sovmorgon idag...Gick upp strax efter klockan 10. Skööönt...
Gick upp och släppte ut devil och gjorde mej en kopp kaffe och satte mej vid datan för att fixa lite me skolan och så...Skönt att ha arbetet gjort nu, hoppas man får godkänt i den XD.
Ska ha muntligt förhör med läraren kanske i början på nästa vecka, shitt gruvar mej...:P

Senare så fick jag för mej att jag skulle tända pannan så jag tänkte att ja läre väl provapå, gubben har ju lovat mej att han ska visa mej hur man gör men inget har ju hänt så ja provar mej fram helt enkelt XD..
Gick inte alls till en början och de bara slocknade, höll på å få nå fel, men så kom jag på, ahaaa den dära lilla luckan kanske också ska va öppen så att inte elden kvävs, så öppnade jag den och nu brinner de för fullt. Wiiiieee!!!


Nä nu ska jag börja lite smått med maten så att älsklingen får lite käk i sej också :)

Spagetti och köttfärssås vart de idag , mumms!
Har sen suttit i sängen och skrivit till de sista i uppdraget till skolan innan ja kunde skicka in den..
Så nu återstår de att se va man får för betyg i de också... :/
När ja äntligen va klar och lutade mej bakåt för att vila ryggen så kollade jag på magen och ser hur lillkillen rör sej från ena sidan till den andra, fyy va hemskt de va!
Så de har vart full rulle i magen hela dan, så han kanske sover gott i natt iaf ;P
Ska nu kolla vidare på Grannfejden och sen kolla på Lyxfällan :D

Hujj

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback