~ Ännu en natt utan sömn... ~

Va hemma hos Rebecka och Johan för Rebecka fyllde år, fika lite och pratade en massa innan de va dags att bege sej hemmåt..
Va rätt trött å kände att de skulle bli underbart att lägga sej i sängen, tog en dusch och la mej sen..
Men precis när jag skulle till och somna så vart jag klarvaken?! Låg och lyssnade på en massa konstiga ljud i huset, gick ner och tig ett glas juice och satte mej vid köksbordet och kollade ut i mörkret då ja plötsligt hörde steg på övervåningen...Hmm e Torsten vaken?! Men de va liksom små steg, precis som barnsteg...:-S
Gick upp satte mej vid datan ett tag men kom inte på nå kul att göra.
Lade mej för att höra om jag hörde de där stegen igen men de gjorde ja inte..Va fan kan de ha vart!?


Somnade till och från och vaknade av att jag va tvungen att gå på toaletten, irriterande att vakna och man måste upp på dass, man kan ju inte somna om sen !
Lyckades iallafall somna om men vakna strax innan gubbens klocka ringde.
Han åkte iväg till jobbet och är låg jag, klarvaken och rastlös!
Och så....Hörde jag de där ljuden igen, rätt läskigt att va ensam hemma när de låter så där.. Som barnsteg mot Linn´s rum å i bebisrummet.
Hmm, måste kolla upp de där va de kan va för nått...

Somnade om någon timme innan de ringde i telefon..
Så nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli halv te så man kan blåsa ut till Altuna och ha min första visning, få se så att den inte ställs in bara...:S

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: MATTIAS

Skaffa råttfällor!Det är den enda lösningen,hoppas att visningen gick bra.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback