~ Dags för UL ~

Så nu har den efterlängtade dagen änrligen kommit!
Vaknade och gick upp å duscha sen kom sotaren, hörde att Devil börja skälla så gick ut (fortfarande i badrock) för att kolla va de va så stog sotaren på våran altan :O

När klockan närmade sej ett så hoppa ja på bussen på väg till Uppsala, dags för ultraljud!
Satt och funderade på hur de skulle va, om de va en eller två, om de va som de skulle..
Gick och mötte Torsten vid hans jobb sen så traskade vi upp till BB.
Satt och väntade så kom de en barnmorska och ropa upp mej, skulle ta nå blodprov, jag som trodde att vi skulle ha sån tur att vi kom in lite tidigare men icke! :)
Allt gick bra iaf sen när vi suttit och väntat ett tag så kom den rätte barnmorskan och vi gick in ett rum och jag fick lägga mej och dra upp tröjan..
De va som tur bara en bebis där inne och jag frågade henne om hon kunde se va de va och de kunde hon, hon gick neråt bebisens kropp och visade oss, de va en pojke! :D
Så gick hon igenom hela bebisen och allt va som de skulle och den såg då ut att va frisk så nu kanske man kan lugna ner sej lite iaf.. Iaf på den biten..

Är så trött på vissa, börjar känna mej så jävla stressad och börjar inte alls må så bra!
Känner att jag har så jävla mycket att göra och de bara den här veckan.
Tycker allt å alla e på mej hela tiden om saker jag måste göra, som att jag inte har nog me saker här hemma och med studierna att göra?! Ligger tom sömnlös för att de e så mycket jag MÅSTE göra men vissa fattar ju verkligen inte!!! Usch....

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maria

Kommer du ihåg när du gjorde testet hemma hos mig ?? :) Jag sa ju redan då att jag trodde det var en pojke :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback