~ Förkyld igen... ~

Gick upp strax efter halv 10, ögonen hade klistrats igen och nästan igentäppt... Usch inte nu igen !
Känns som att ja inte vart nå annat än sjuk nu sista månaden...
Städa lite här hemma sen tänkte ja åka till läkaren men precis när ja gjort mej i ordning så märkte jag att jag hade min plånbok i Torstens bil så de va bara att vända in igen... Suck!

Väntar på att posten ska komma få se om man kanske får boxen idag så man får lite mer kanaler hatar 6:an och jag lovar och svär på att jag aldrig mer kommer kolla på 6:an nå mer sen...
Ska gå å plocka äpplen nu såååå sugen på nå surt!

Fick boxern så när gubben kom hem så åkte vi och hämta ut paketet installerade den och drog kablar..
Gick ut en sväng me Devil till grannen så att han kunde få leka med deras sibirian, Hasse, va där ett tag tills de började klia så hemskt i ögonen så jag var tvungen att gå hem!
Usch tjatigt de här med ögonen, i morrn ska jag till läkaren och jag tänker då inte i första taget gå därifrån förräns jag fått hjälp!! RIKTIG HJÄLP!!!!!!!!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback