~ Fredag och myskväll ~

Idag så känns allt mycket bättre... Va lite krångel i krokarna här men har löst sej, som min mamma sa :)
Idag så åkte jag till Rebecka och fikade lite och prata, åt hennes alldeles nybakta bullar, mmm gottigt!
Magen växer och har känningar på foglossningen igen nu vilket inte alls är så kul, måste vara efter promenaden med vovvarna igår, va ju trots allt ute och gick ca en timme!
Mår allmänt illa och känns som att jag bara vill kräkas hela tiden.. Men ikväll så blire pizza (hmm....eller ska ja ta en kebabrulle?) men känns som att om jag tar en kebabrulle så kommer ja vilja ha pizza, men kanske kan norpa lite pizza av gubben, mohaha!

Sitter och pratar me svärmor på fb-chatten, haha så gullig! Hon ska sticka en tröja till Linn, hon e såå söt och är den bästa svärmor man kan önska sej, puss :) <3
Hon tror också att hon vill veta va de e för en liten Bajare som ligger i magen, så då har man ju ännu en anledning att ta reda på va de ska bli ;)

Har faktiskt inte hänt så mycket mer ikväll så jag tar väl och säger tack för mej och snart ska vi iväg å inhandla pizza och kolla på film för de verkar som att vi får äta pizza själv :)

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback