~ Freedag ~

Den efterlängtade fredagen är äntligen här..
Men om de hade varit lite bättre väder så man hade kunnat vart ute hade ju inte suttit så fel, hade planerat gå elljusspåret idag med Linn och Devil men de får bli när det blir finare väder, förhoppningsvis i morron...

I morgon går jag in i vecka 18, shitt så fort tiden går må ja säga!
Den växer och känner rörelser mer nu och det är så underbart!
Hade inte så mycket anat att göra idag när de vräkte ner ute så vi ställde upp för att förbereda första visningen som är på Onsdag, önskar ja hade mer saker att ställa upp men de kommer :)


Har fått mina inloggningsuppgifter nu från skolan så nu väntar jag bara på att aukrionen på tradera ska avslutas så man kan få köpa bok och börja plugga den 27:e, samma dag som vi ska på UL :) Spännande..
Hoppas på att Mairas skola ska godkänna min skola så att vi kan plugga tillsammans, vore både bra och roligt att ha en kompis att plugga me så man kan puscha på varann och hjälpa.

Näe... Nu börjar min svank göra ont igen så nu måste ja ge mej :(

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback