~ Heidi Vs. Råttorna ~

Somnade strax efter 23:00, vaknade sen 00:30 av att råttjävlarna höll på å tugga i väggen, och inte nog me de så va de alldeles BAKOM huvet på mej också, så där låg jag i mörkret och visste inte om ja skulle skratta eller gå å lägga mej i bilen.. Vet inte när jag sov en HEL natt sist..
Slog till slut på tv:n och kolla på idol, kommer inte ihåg va klockan va när jag äntligen lyckades somna, men de va bara någon timme innan Torsten´s klocka ringde, så va man vaken igen!!!
Somnade vid 8 snåret och sov till 9 typ.. Helt slut och har haft huvudvärk flera dagar nu pga sömnen.. Skulle va skönt att få sova lite...
Så idag vet jag inte hur jag ska göra men de JÄVLARNA ska dö, så nu är de fanimej krig!!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback