Nu så är flytten klar och man har internet igen !

Nu så har vi äntligen kommit in i huset och precis för någon dag sen fått internet.
Trivs redan i huset..
Dagarna har inte vart så mkt mer än att packa upp och fått all på sin plats vilket inte har varit så lätt, hur ska man fylla ut ett sånt här stort hus?!

Magen växer och grodas och jag har nu börjat känna av de första rörelserna, iiiiiiiiiiii så kul nu känns de så verkligt på nå vis !!
Om ca tre veckor ska vi på första ultraljudet och jag längtar så jag håller på å spricka av förväntan att få se de lilla livet :)

Nu på Söndag ska jag ha ljusparty här hemma, ska bli kul faktiskt älskar sånt! Så dom som är intresserad får jättegärna höra av sej :):)
Näe, nu ska ja sätta i lite silverschampoo i håret så kanske man ser ut som folk sen :O

Adjöss !

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback