~ Uppsala igen till Maira ~

Vaknade när gubben åkte i morse å kunde inte somna om, så jag satte mej vid datan och kolla lite på tradera, så hörde ja de där ljudet igen...
Hmm...Va fan kan de va? Så jag gick ner å kolla för de va ifrån köket de lät...En råttjävel!!!!!!! Innanför väggen som hoppade längs efter väggen!
Tur att anticimex kommer på torsdag så man slipper de där!

Tiden har ju gått så fort sen igår, ville att den skulle stå stilla när vi va och kolla på lillbäsen, skulle vilja åka dit igen å få se hur den gapar å rör sej där inne :)
Men men de e ju "bara" 4 månader kvar innan han kommer ut..
Satt och pratade lite me gubben ang namn på han, Edwin tycker ja e fint men inte han, men han kom inte på nå
bättre heller så jag kallar han Edwin hehe;)

Idag så bär de av till Uppsala igen för att träffa Maira, va så längesen man träffa henne, har saknat henne såå!
Skriver lite mer när ja kommer hem... :)
Tjohej!

Har varit en helt underbar dag i Uppsala med Maira.
Först när ja kom till Uppsala så gick vi direkt till McDonalds.
Efter de så gick vi in i lite affärer och kolla, bla gick vi in på H&M där Maira hittade ett riktigt sött ställ med en tröja och ett par byxor till bebben och så köpte hon ett par strumpor till honom.

Riktigt sött, tack så mycket gumman!
Sen va de dags att gå till gubbens jobb för att möta upp honom vid bilen, gick ju dit efter ha vart på UL så jag måste ju hitta dit men jag gick å leta å leta där men inte hitta jag den vägen som vi gick in på e, så jag gav upp gick in i nån byggnad där och vänta på att han skulle svara, så till slut så ringde han å sa att vi kunde mötas upp utanför hans jobb..Tack å lov!
Så vi städade lite och tog de lugnt när vi kom hem bar in sängen i bebisrummet och damsög lite sen vart de sängen som lockade.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback