Ett år senare...

Ja efter ett år så är man tillbaka till bloggandet.. Är en del som frågat om man lagt ner de där me bloggandet och jag har väl varken haft tid ork eller energi till att blogga..
Har hänt en del bra saker och en del mindre bra saker i mitt liv... Vi skiter i de mindre bra sakerna och angagerar oss till de bra istället :)

I höstas var hela familjen till Tyskland och hälsade på svärfar för första gången, guu man va lite nervös eftersom de inte kunde prata Engelska.. Men både resan och veckan va riktigt bra och vi hade utflykter varje dag :D
Efter några dagar där så fick jag reda på att svärfars sambo kunde visst engelska så där hade man suttit som ett ljus i tre dagar, haha! Men sen gick de som på räls och man fick ta tag i sina engelska kunskaper, haha!!

Jag jobbar som timvikarie på ett äldreboende, där ja trivs rätt bra faktiskt.
Är inte klar ännu med skolan då jag saktat ner tempot lite grann.

Träffat nya vänner här som ja stortrivs med <3

Ja de va väl lite av allt som hänt haa ska jag skriva allt så har jag hela dagen men med en son som är gnällig och som vägrar somna så har man inte så mycket tid..


Tjolahopp så länge :)

Permalink Bilder Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback